System – Twój cichy sprzymierzeniec

system_cichy_sprzymierzeniec_robot
system_cichy_sprzymierzeniec_robot
Jak wynika z badań Mobile Advertising Forecasts 2017, przeprowadzonych przez agencję Zenith, w 2018 roku 2/3 ludzi na świecie będzie korzystać ze smartfonów. To oznacza, że potencjalny gość odwiedzający obiekt hotelowy prawdopodobnie będzie miał przy sobie własne narządzie, które może ułatwić i uprzyjemnić mu pobyt w hotelu. Dodajmy – narzędzie, które pomoże klientowi i odciąży Waszych pracowników – o ile tylko zainwestujecie w odpowiednie oprogramowanie. Jakiego rodzaju funkcje aplikacji sprawdzają się w hotelach światowych (i coraz częściej polskich)? Czego oczekują goście? Co może ułatwić pracę obsłudze i zarządzającym?

Wygoda

Życie w XXI w. jest wygodne. Nasza potrzeba wygody jest jedną z przyczyn ogromnej popularności smartfonów. Dlaczego nie wykorzystać tego w hotelu? Dzięki aplikacji na smartfona gość może sam wybrać pokój (biorąc pod uwagę swoje preferencje i budżet), samodzielnie się zameldować i wymeldować. Smartfony powoli zastępują magnetyczne karty-klucze do pokojów. Gość pracuje na narzędziu, które zna najlepiej, nie czeka w kolejce, a personel jest odciążony.
system_cichy_sprzymierzeniec_robot (2)_Easy-Resize.com

Personalizacja

Można tak zaprojektować aplikację, aby gość, meldując się do hotelu, mógł podać swoje specjalne potrzeby (uczulenia, np. pokarmowe, preferencje, np. niechęć do klimatyzacji). Za pomocą systemu dane te mogą być udostępniane odpowiednim osobom (pracownik kuchni, pracownik recepcji) lub zapisywane w systemie. Jeśli gość zgłosi, że nie toleruje laktozy, kucharz będzie uwzględniał to, przygotowując menu, a pracownik recepcji będzie wiedział, że w pokoju gościa, do kawy musi być podane mleko bezlaktozowe. Podobnie z klimatyzacją – będzie ona wyłączana przez system na kilka godzin przed planowaną wizytą. Gość będzie czuł, że jego potrzeby są ważne, a pracownicy będą przygotowani na niemal każdą ewentualność.

Automatyka

Dobrze zaprojektowana automatyka hotelu może zapewnić jego sprawne funkcjonowanie. System pozwala monitorować oświetlenie, ogrzewanie, klimatyzację czy bezpieczeństwo, a także na bieżąco reagować na wszelkie zmiany. Wszystko to razem zapewnia gościom komfort. Systemowo można również blokować dostęp do pomieszczeń, do których potrzebne są specjalne uprawnienia (sejf, zaplecze kuchenne itp.). Nowinki technologiczne sukcesywnie włączane są do oferty hotelowej. Poza wszelkimi udogodnieniami, ważne jest to, że znacznie zmniejszają one czas realizacji potrzeb klienta oraz ryzyko jego niezadowolenia. W dużej mierze gość sam, dzięki odpowiednio zaprogramowanej aplikacji, jest bowiem w stanie zarządzać swoim pobytem w hotelu.
More from Julia Bortkiewicz
Lilu Fruits
Poznaj firmę Lilu Fruits — sprawdzoną hurtownię warzyw, owoców i ziół dla...
Read More
Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *